We Style.

Minun piti kirjoittaa teille päivästäni, josta otin paljon valokuviakin. Ideani oli tänään tehdä sellainen "otteita päivästäni valokuvien kanssa" päivitys, mutta poikkean ideastani (ja säästän sen huomiselle) ja kirjoitan uudesta verkkokaupasta johon tutustuin. Lukijoille tuskin on jäänyt epäselväksi, että minä tilaan todella paljon netin kautta tavaraa. Olen tottunut siihen, että maksan tavarat ja odotan tuotteita vähintään viikon tai kaksi, joskus kuukaudenkin. Shopbop ja vastaavan hintaluokan paikat asia erikseen, nyt puhun näistä normaalilla postilla lähettävistä paikoista. Todellisuudessa olen tähän mennessä saanut melkein nopeammin Briteistä tavarat kuin mistään Suomen verkkokaupasta. Siksi tämä olikin niin suuri yllätys ja haluan kertoa teillekin ihanasta pienestä verkkokaupasta: We Style.

Luin päivittäiseen tapaani maanantaina illalla blogeja ja aikaisemminkin olen täällä viitannut Mrs V.n kirjoittamaan Strictly Style blogiin, jonka silloin uusinta päivitystä selasin maanantaina illalla. Minä olen heikkona erilaisiin alennuksiin ja kun merkinnässä, jossa kerrottiin koruista mainittiin myös maanantain ja tiistain kestävä alennuskoodi (-20%) niin tottahan minä itseni tämän itselleni tuntemattoman korukaupan sivuille klikkasin.

Valikoima ei ollut mikään suuren suuri ja korut eivät kaikki olleet sellaisia, joista minä pitäisin, mutta kaksin kappalein koruja klikkasin ostoskoriini. Kauniit korvakorut ja isomman kaulakorun. Kummankaan hinnat eivät ovh:na päätä huimanneet, mutta alennusheikkona toki käytin myös alennus mahdollisuuden. Makselin ostokset verkkopankin kautta maanantaina jossain yhdeksän aikaan illalla ja arvatkaapa mitä posti oli tuonut tänään postiluukusta kun olin töissä:


Korut olivat tulleet jo tänään! Meinasin haljeta riemusta kun tajusin, että kerrankin paikka, josta ei tarvitse odottaa viikkoja tilausta. Toki olin saanut eilen vahvistuksen sekä verkkomaksun perille menosta että tilauksen lähettämisestä, jotenkin aivoni eivät vaan käsittäneet. Että illalla tilaamani tavarat tulisivat näin nopeasti vaikka kuinka saisin vahvistuksen.


Korut oli pakattu omiin pusseihinsa kuplamuovilla vuorattuun pahviseen rasiaan joka oli vielä siististi teipattu kiinni. Arvostin siis samantien jo pakkaus tapaakin, kauppaa kiinnosti, saanko koruni ehjinä vai en. Myös omat kangaspussukat ovat mielestäni ihana ele.


Isokokoinen kaulakoru oli muutenkin jo alennusten puolelle. Minusta tämä on kaunis ja kaikesta koostaan huolimatta tyylikäs. Näin tämän jo sieluni silmin ylläni kesällä maksimekon kanssa jossain iltamenossa. Aivan ihana.


Nämä korvakorut sulattivat sydämeni kaupan sivuilla, livenä ne ovat mielestäni vielä kauniimmat. Aivan minun tyyliseni.


Se mitä kuitenkin arvostin eniten tilauksen nopeuden ja hyvin pakatun paketin ohella oli tämä mukana ollut "saatekirje". Ihana <3

Minä siis suosittelen tuolta tilaamista jos sieltä vaan itselle mieleisiä löytyy, toimitus on ainakin nopeaa ja hinnat kohdallaan.

Kommentit